Hyvät
Sokos-tavaratalon naistenvaateosaston myyjät – ja tarkoitan nyt myös Marks
& Spenceriä. Olin tänään vaateostoksilla töiden jälkeen, ja olisin kovasti
kaivannut apuanne. En tiedä oliko minulla väärät vaatteet päällä vaikka olin
omasta mielestäni siististi pukeutunut, kun en saanut apua. Monelta muulta
asiakkaalta kysyitte, voitteko auttaa, mutta käänsitte minulle selän, kun
yritin herättää huomionne. Toki yksi myyjä kysyi, tarvitaanko sovituksessa
apua. Olin juuri vasta päässyt sovituskoppiin, joten vastasin tarvitsevani apua
hetken kuluttua. Myyjä taisi mennä tauolle, koska häntä ei enää sen jälkeen
näkynyt. Toisen osaston sovituskopista tullessani myyjä kysyi, löytyikö
sopivaa. Vastasin että ei oikein, sillä olin valinnut väärän koon
sovitettavakseni. Siihen myyjä vastasi, että hän voi ottaa sovittamani
vaatteet. Hän olisi voinut myös ehdottaa etsivänsä oikean koon vaatteita, mutta
niin hän ei tehnyt.
Tiedoksi
teille myyjille: olisin ostanut kaikki sopivan kokoiset, malliset ja väriset
farkut, jotka olisitte minun sovitettavaksi löytäneet. Itse löysin vain yhdet. En
käy työpaikallanne usein, mutta silloin kun käyn, niin kuin tänään, olin
valmistautunut ostamaan PALJON vaatteita, lähinnä farkkuja. Löysin myös neljä
paitaa, jotka ostin. Avullanne olisin voinut löytää vielä useampia paitoja.
Olisittepa myyneet minulle, olisin ollut hyvä asiakas.
Toki
olisin voinut etsiä myyjän ja pyytää häneltä apua. Tänään ei vaan ollut
sellainen päivä. Sitä paitsi käsittääkseni asiakkaiden auttaminen ja vaatteiden
myyminen on osa teidän työtänne.
Toivottavasti
meillä sujuu seuraavalla kerralla paremmin.
a.i.v.a.n!
VastaaPoistaMitä? Onko joku muukin saanut huonoa palvelua? Eikö se johtunutkaan vain minun pukeutumisestani :D
VastaaPoista