keskiviikko 26. lokakuuta 2016

Asiakaspalvelua



Hyvät Sokos-tavaratalon naistenvaateosaston myyjät – ja tarkoitan nyt myös Marks & Spenceriä. Olin tänään vaateostoksilla töiden jälkeen, ja olisin kovasti kaivannut apuanne. En tiedä oliko minulla väärät vaatteet päällä vaikka olin omasta mielestäni siististi pukeutunut, kun en saanut apua. Monelta muulta asiakkaalta kysyitte, voitteko auttaa, mutta käänsitte minulle selän, kun yritin herättää huomionne. Toki yksi myyjä kysyi, tarvitaanko sovituksessa apua. Olin juuri vasta päässyt sovituskoppiin, joten vastasin tarvitsevani apua hetken kuluttua. Myyjä taisi mennä tauolle, koska häntä ei enää sen jälkeen näkynyt. Toisen osaston sovituskopista tullessani myyjä kysyi, löytyikö sopivaa. Vastasin että ei oikein, sillä olin valinnut väärän koon sovitettavakseni. Siihen myyjä vastasi, että hän voi ottaa sovittamani vaatteet. Hän olisi voinut myös ehdottaa etsivänsä oikean koon vaatteita, mutta niin hän ei tehnyt.

Tiedoksi teille myyjille: olisin ostanut kaikki sopivan kokoiset, malliset ja väriset farkut, jotka olisitte minun sovitettavaksi löytäneet. Itse löysin vain yhdet. En käy työpaikallanne usein, mutta silloin kun käyn, niin kuin tänään, olin valmistautunut ostamaan PALJON vaatteita, lähinnä farkkuja. Löysin myös neljä paitaa, jotka ostin. Avullanne olisin voinut löytää vielä useampia paitoja. Olisittepa myyneet minulle, olisin ollut hyvä asiakas.

Toki olisin voinut etsiä myyjän ja pyytää häneltä apua. Tänään ei vaan ollut sellainen päivä. Sitä paitsi käsittääkseni asiakkaiden auttaminen ja vaatteiden myyminen on osa teidän työtänne.

Toivottavasti meillä sujuu seuraavalla kerralla paremmin.

2 kommenttia:

  1. Mitä? Onko joku muukin saanut huonoa palvelua? Eikö se johtunutkaan vain minun pukeutumisestani :D

    VastaaPoista