torstai 10. joulukuuta 2015

Runsausmeditaatiot toimii!



Viime vuosina olen tehnyt paljon erilaisia kundaliinijoogan runsausmeditaatioita kahdestakin syystä. Ensinnäkin niille on ollut kovasti tarvetta omassa elämässäni, kun olen ollut välillä työtön ja vähäisetkin työt ovat olleet yhtä silppua ja pätkää. Ja sitä myötä tulot ovat olleet aika minimaaliset. Toiseksi olen tietenkin tutustunut tekemisen kautta niihin moniin runsausmeditaatioihin, joita Onnen ja runsauden joogaa -kirjassa on tarjolla. Joitakin kirjan meditaatioista olen tehnyt tosi pitkään, kuten Subagh Kriyaa. Toisia olen kokeillut lyhyemmän aikaa, joskus vain kerran tai pari.

Meditoinnissa, kuten muussakin universumin kanssa kommunikoinnissa on se hauska puoli, että siinä ei oikein ole mitään aikataulua. Runsausmeditaatio voi alkaa toimia heti, tai vasta viiveellä. Tai joskus vaikka heti ja viiveellä. Niinpä minusta tuntuu, että kaikki se runsauden meditoiminen, jota minä olen viime vuosina harjoittanut, on pitänyt minut tähän asti taloudellisesti plussalla. Ja nyt ne alkavat kantaa hedelmää oikein toden teolla. Ei niin, että ilmaista rahaa sataisi sieltä ja täältä – vaikka näköjään sitäkin sattuu, kiitos yllätyksistä tilillä – vaan pikemminkin niin, että erilaisia tarjouksia ja tilaisuuksia tulee vastaan. Sellaisia, joista maksetaan, jos niihin tarttuu.

Eilen illalla meillä kävi nuori mies paikallisesta levyliikkeestä. Hän vei mennessään kasan singlejä, c-kasetteja ja muutaman LP:n. Niin, ja tarpeettoman viritinvahvistimen sekä huonot kaiuttimet. Kun hän niitä tutkittuaan totesi ääneen mitä hän on niistä valmis maksamaan, minulta meinasi pettää pokka tyystin. Tiesin, että singlet olivat keräilykamaa, mutta silti. Toivottavasti nuori mies oli ostoksiinsa edes puoliksi niin tyytyväinen kuin minä niiden myymiseen.

Ei kommentteja: