perjantai 1. helmikuuta 2013

Matkasuunnitelmia



Minulla on syntymäpäivä tuleana viikonloppuna. Olin kuvitellut kutsuvani ihmisiä kylään, tarjoilevani kahvia ja kakkua vatsa pulleroisena ja onnesta säteillen. Eipä se nyt sitten mennyt ihan niin. Ja koska se ei mennyt niin, päätimme muuttaa suunnitelmia lennosta. Varasimme laivalta sviitin, ja matkustamme päiväksi Tukholmaan. Olen siis merkkipäivänäni matkoilla, turha kolkutella meidän oven takana.

Sviitissä olisi mukava juoda lasillinen tai pari kuplivaa. Mutta tässäpä on ongelma: minä en juo alkoholia, eikä sviittiin näköjään saa millään tilattua alkoholitonta skumppaa. Käsittämätöntä, melkein mitä tahansa alkoholia laivalta saisi kyllä, mutta pullo alkoholitonta on mahdoton järjestää. Ehkä se pitää ottaa kotoa mukaan. Omat eväät laivalle.

Tukholmassa tarkoituksena on käydä tapaamassa kundaliinijoogaopettajaani. Sitä opettajaa, joka vastasi meidän kundaliinijoogaopettajakoulutuksesta. Hänellä on joogakoulu Tukholman seudulla, ja hän lupasi tulla sinne meitä tapaamaan kaikkien muiden kiireittensä keskeltä. Tosi hienoa, odotan sitä kovasti. Käymme todennäköisesti myös jossakin näyttelyssä tai museossa. Shoppailemaan meidän on ihan turha mennä, kumpikaan ei kuitenkaan osta yhtikäs mitään. Olemme siinä lajissa tosi huonoja.

Mukavaa viikonloppua kaikille. Minä yritän herätä aamusadhanaan huomenna varhain, ja kohta sen jälkeen lähdemme matkaan.

6 kommenttia:

Jagdev Kaur kirjoitti...

Ja Sirpulle kans hyvää syntymäpäivää!

Lara kirjoitti...

Oikein hyvää syntymäpäivämatkaa sinulle ja siipallesi. Haluaisin sanoa muutakin, mutta mulla vaan ei yksinkertaisesti ole siihen sanoja.

soile kirjoitti...

Hyvää syntymäpäivää ihana joogaopettaja!
Voimia! t.Soile V.

Jagdev Kaur kirjoitti...

Kiitos Lara ja Soile :D

Sirppu kirjoitti...

Apuva, ihan meni ohi toivotukset kun oltiin tässä juuri reissun päällä. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan: kiitos onnitteluista ja erittäin myöhäisiä mutta sitäkin lämpimämpi' onnitteluja sinulle takaisin päin.

Jagdev Kaur kirjoitti...

Sirppu, ei hätää, ei huolta. En minä oleta, että kaikki lukee tätä blogia koko ajan. Silti halusin sinulle toivottaa synttäriä tätä kautta. Ja tulihan se perille :)