perjantai 25. lokakuuta 2013

Juhlintaa



Näin perjantai-illan kunniaksi minulla on ohjelmassa työperäiset juhlat. Ne alkavat vasta klo 19, joten tässä on hyvää aikaa postailla. Minulla on harras toive päästä lähtemään juhlista kotiin jo klo 21, viimeistään klo 22, sillä aamulla on aikainen herätys sadhanaan. En halua jättää sadhanaa väliin, sillä taas on kova kaipuu päästä mantraamaan yhdessä muiden kanssa. Paljon kovempi, kuin juhlia illalla muiden kanssa. Heräämistä helpottaa tietenkin se, että en juo alkoholia, eikä siis ole siitä johtuvaa väsymystä tai huonoa oloa.

Vähän huonosti olen valmistautunut juhliin, kun en ole vielä miettinyt mitä laitan päälleni. Jotakin mitä löytyy kaapista, ilmeisesti, sillä hankintoja en ole tehnyt. Kutsussa juhlan pukeutumiskoodi oli ”juhlava”, mutta on tietenkin jokaisen oma tulkinta, mitä se tarkoittaa. Pitää penkoa ja sovitella, sillä selviää minun juhlavuuteni tänään. Valmistautuminen on sikäli helppoa, että en meikkaa. On minulla vielä jotakin meikkejä kaapin perukoilla hätätilannetta (mikä sekin voisi olla, en tiedä) varten, mutta nämä juhlat eivät ole mikään hätä. Hiukset olisi mukava saada laitettua jotenkin kivasti, mutta vähän epäilen jaksanko väkästää. Minulla on nyt jo aika pitkät ja hyvinkin paksut, karkeat hiukset, joita ei saa siistille nutturalle ihan yhdellä tai viidelläkään pinnillä tai hengettömällä.

Mukavaa perjantaita kaikille siis, minä menen tästä tutkimaan vaatekaappien sisältöä.

1 kommentti:

Sat Miter kirjoitti...

Haah, minäkin olen näitä ihmisiä, jotka jo juhliin mennessään miettivät, että toivottavasti sieltä pääsee ajoissa kotiin :)