sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Joukolla leffaa ja aikainen aamuherätys



Eilen meille tuli neljä kundaliinijoogaopettajaa katselemaan bollywood-leffaa. Olin odottanut tapausta innosta piukeana jo viikkokausia. Ja kivaa olikin, ainakin minulla. Syötiin pikkupurtavaa, juotiin teetä ja porkkanamehua, ja katseltiin Rab Ne Bana Di Jodi. Vähän luulen, että muutkin tykkäsivät.

Tänään heräsin kello 5.13. ja ihmettelin, miten olin taas nukkunut pommiin. Yleensä herään vähän vaille viisi, siis ilman herätyskelloa. Muutama päivä sitten nukuin pommiin oikein kunnolla, kun heräsin vasta 5.38. No, nousin ylös ja menin tekemään tunnin mittaisen joogaharjoitukseni. Sen jälkeen katsoin kelloa. Katsoin vielä toistakin, ja kolmatta. Kaikki näyttivät aikaa 5.22. Aika nopea harjoitus, mietin, mutta kyllä kyse taisi oikeasti olla siitä, että olin herätessäni erehtynyt taas kellonajasta. Olin herännyt 4.13. enkä 5.13. niin kuin luulin.

Näyttää siltä, että näitä ajan kanssa sähläyksiä tulee minulle nyt vähän väliä. Ehkä ne tulevat ryppäinä, pitkään aikaan niitä ei ole ollutkaan. Hyvä puoli on tietenkin se, että olen katsellut kelloa väärin niin, että olen ollut aikasessa, en myöhässä.

Ei kommentteja: