lauantai 24. syyskuuta 2016

Näitä en ole nähnyt naismuistiin telkkarissa




Siirrytään eilisestä aiheesta eli varpaista ja jaloista vähän ylemmäs, kainaloihin. Tarkemmin sanottuna kainalokarvoihin. Olen suureksi riemastuksekseni huomannut, että Henkkamaukan televisiomainoksessa vilahtaa karvaiset, ajelemattomat kainalot. Voi jee, tätä minä olen odottanutkin. Enteileekö tämä nyt sitä, että kunnon kainalokarvat tulevat seuraavaksi muotiin? Kanssajoogaaja jo valisti minua, että saman värisiksi, esimerkiksi violeteiksi tai vihreiksi värjätyt hiukset ja kainalokarvat ovat jo kova sana.

Minulla on edelleen sama tilanne, josta olen kertonut joskus aiemminkin. Eli en halua ajella kainaloitani, vaan ne rehottavat ihan luonnontilassa. Mikä ei minun tapauksessani tarkoita paria hentoa haiventa, vaan ihan kunnon kasvustoa. En halua ajaa niitä pois, mutta sitten toisaalta minulla ei ole pokkaa esitellä kainaloitani ihan julkisesti – siis käyttää hihattomia paitoja tai juhlavaatteita. Aika säälittävää, mutta niin se nyt vaan on. Mutta ehkä minäkin tästä rohkaistun, jos kerran Henkkamaukka näyttää esimerkkiä. Ja toivon mukaan muutkin seuraavat perässä.

Niin, ja kyllä niitä kainalokarvoja on vilahdellut telkkarissa naismuistiin, mutta vain jossakin hupailuohjelmassa, jossa niiden kauheudelle kuuluu nauraa. Siihen tyyliin, että miten joku voi olla niin, ettei ymmärrä ajaa kainaloitaan.

Ei kommentteja: