maanantai 24. elokuuta 2015

Ei juuri huvita



Sanotaan se ihan suoraan: nyt on sellainen vaihe, ettei yhtään huvita kirjoitella blogiin. Olette ehkä huomanneetkin. Mikään aihe ei vaan ala kiertyä mielessäni blogipostaukseksi, kun taas toisinaan en ehdi kirjoittaa ylös sitä mukaa kun aiheita pulppuaa mieleeni. Näin se vaihtelee. Tehdään se nyt vielä selväksi, että blogi ei todellakaan ole loppumassa, odottelen vaan parempia aikoja ja kirjoitan sen verran kuin saan itsestäni irti. Meininkihän voi muuttua vaikka heti huomenna, ei sitä koskaan tiedä.

Vähän työlästä on ollut myös oman aamuharjoitukseni kanssa. Tai sen arpomisessa, että mitä teen. Monena aamuna olen lukenut vain Japji, ja se riittääkin minulle ihan hyvin. Vaikka yleensä teen jotakin muutakin, muutaman asanan ja lopuksi meditaation. Hassua sikäli, että minulla on kiva ja kiinnostava meditaatio menossa, ja olen ajatellut tehdä sitä niin pitkään kuin se tuntuu kivalta ja kiinnostavalta. Tosin pitäisi käydä verkkokaupassa mantraostoksilla, meditaatiossa tarvitaan hengitystä rytmittämään tietty mantra, ja minulla on kyseisestä mantrasta vain sellaisia versioita, jotka eivät hyvin sovi hengitystä rytmittämään. Tai hengitys käy kertakaikkisen epäsäännölliseksi. Kyllä nykyisilläkin versioilla pärjää, mutta kivempi olisi joku muu versio.

Ei kommentteja: