perjantai 4. lokakuuta 2019

Unohduksia ja ikävää


Kyllä tässä ny jotain kuulkaa on. Kävin eilen taas Kuldipin hoidossa, nyt vaan ihan lyhyesti eli 15 minuutin alignment-hoidossa, koska satuin olemaan huudeilla mutta pitkään hoitoon ei ollut aikaa. Kyllä teki taas hyvää, sain joutsenkaulani takaisin, ja noin 2 kiloa tippui ylimääräistä painoa per hartia. Että kevyempi on olla nyt.

Mutta siis juttu on se, että unohdin sateenvarjoni sinne. Minä en ikinä unohtele sateenvarjojani tai hanskojani tai mitään minnekään, mutta nyt unohdin. Ja viimeksi kun olin samassa paikassa kundaliinijoogayhdistyksen jäsentapaamisessa, myöhästyin ensimmäistä kertaa elämässäni junasta, kun en tarkistanut sen lähtöaikaa. Siitä kirjoitinkin jo. Ja muutama kerta aiemmin, alkukesästä, kun olin Kuldipin hoidossa, unohdin pankkikorttini pin-koodin (ja se on maailman helpoin koodi, helpompi olisi vain neljä samaa numeroa). Niin että kyllä siellä jotain tapahtuu, jokin sellainen rentoutuminen, että arkiset asiat katoavat päästä. Perin ärsyttävää, mutta ehkä se sitten kuitenkin on vaan hyväksi minun kaltaiselleni ihmiselle.

Siippa on pois kotoa, ja ikävä on kova. Yleensä minä olen jossain, ja siippa kotona, mutta nyt kuvio on toisin päin. Paljon tylsempää ja tyhmempää olla yksin kotona ja ikävöidä toista, kuin olla itse jossain poissa.

Ei kommentteja: