keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Historiallinen päivä




Tämä on kuulkaa merkityksellinen päivä siipan ja minun elämässä. Kävin juuri verkkopankissa kurkkaamassa kohtaa ”Lainat”. Siellä se luki, selvin kirjaimin, ”Sinulla ei ole lainoja”. Tähän on siis tultu, asuntolaina on maksettu pois viimeistä penniä myöden. Ja vielä etuajassa.

Minulla on usko ja luja luottamus siihen, että tämä taloudellinen tilanne on seurausta kaikista niistä runsausmeditaatioista ja ylipäätään onnen ja runsauden joogasta, jota olen viime vuodet tehnyt. Olen tehnyt niitä paljon ja monenlaisia, ja nyt tulos alkaa olla mitä mainioimmalla tavalla havaittavissa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihan mahtavaa! Itselläni sama tilanne 2 kk sitten! T Marika Harkaram Kaur, innokas seuraajasi, kun jokunen viikko sitten blogisi löysin ��

Jagdev Kaur kirjoitti...

Harkaram Kaur, voi miten kaunis nimi! Se kuulostaa ihan kokonaiselta mantralta tai runolta. Haluatko kertoa mitä Harkaram tarkoittaa?

Onneksi olkoon asuntolainan päättymisestä. Olen sitä päättymisasiaa höpötellyt kaikille, jotka vaan jaksavat kuunnella, mutta silti se tuntuu vielä aika epätodelliselta. Konkretisoituu ehkä vasta myöhemmin, kun tililtä ei menekään automaattisesti lainan lyhennyksiä.

Anonyymi kirjoitti...

Har tarkoittaa jumalan nimeä, jumalan, jonka antaa luovuuden, hyväntahtoisuuden ja henkisen vaurauden. Karam tarkoittaa tekoja, toimintaa ja kohtaloa. Voimakas on nimi pienelle ihmiselle.

Minä tein suuren päätöksen lainan loppumisen jälkeen ja otin omaa aikaa itselleni opintovapaan merkeissä. Tarkoituksena etäopiskella sekä joogata, meditoida ja reissatakin vähän.

Jagdev Kaur kirjoitti...

Ei muuta kuin nimea kohti. Ei sitä turhaan ole sinulle annettu :)

Opintovapaa kuulostaa hyvältä idealta. Voisin itsekin harkita, paitsi että tällaisista pätkätöistä opintovapaata ei taida saada.