lauantai 28. heinäkuuta 2018

Kun numerot eivät puhu


No niin siinä sitten kävi, että minä pyöräilin aamusta vetämään sadhanaa, mutta sain olla siellä ihan yksin. Ehkä kaikki muut olivat kuljeskelleet illalla ulkona niin pitkään etsiskelemässä paikkaa, josta voisi nähdä kuunpimennyksen. Tai sitten ihmiset alkavat olla helteen uuvuttamia. Tai jotain muuta, mistäpä minä tiedän. Sen nyt sitten tiedän, että olen yrittänyt kolme kertaa vetää sadhanaa nykyisessä paikassa, ja kertaakaan se ei ole onnistunut. Vaan minä en lannistu.

Viime viikonlopun retretissä yksi keskeinen aihe oli numerologia ja numeroiden energiat. Jotkut meistä törmäävät samoihin numeroihin tai numerosarjoihin toistuvasti, ja viimeistään silloin kannattaa ottaa selvää niiden numerosarjojen merkityksestä ja viesteistä. Minua numerot eivät ole oikein koskaan puhutelleet. Voi hyvinkin olla, että jokin numerosarja seuraa minua ja tupsahtelee eteeni tämän tästä, mutta mistäpä minä sitä tietäisin, kun numerot eivät jää mieleeni millään tavalla.

Numerologia ei oikein avaudu myöskään itsetuntemuksen välineenä. En saa siitä kerta kaikkiaan mitään irti. Ja minä olen sentään käynyt läpi yhden jos toisenkin itsetuntemukseen tähtäävän systeemin, alkaen astrologiasta ja päätyen tarot-kortteihin. Sitäkin vähän mietittiin, että mitäs jos tunteekin itsensä jo näillä ikävuosin niin hyvin, ettei numerologialla ole siksi juurikaan annettavaa. Kai niinkin voi olla.

Ei kommentteja: