tiistai 23. lokakuuta 2012

Syksyn puoliväli



Minun syksyni on tällä viikolla monen asian suhteen puolivälissä. Työt on puolessa välissä, eli olen ollut töissä yhtä monta viikkoa kuin on jäljellä loman alkuun. Ja loman jälkeen työsuhde jo päättyykin. Pari kundaliinijoogakurssia on myös puolessa välissä juuri tällä viikolla.

Tiesin etukäteen että tästä tulee kiireinen ja työntäyteinen syksy. Mutta ihan kaikkia muuttujia en osannut ottaa etukäteen huomioon; ainahan matkalle sattuu yllätyksiä. Yllätyksenä sitten tulikin se, kuinka raskasta on ollut. Tuntuu että kaikki nämä minun blogipostauksetkin on valitusta ja märinää, vaikka kuinka yritän keksiä kivoja aiheita ja pitää yllä positiivista otetta. Huonosti sujuu, anteeksi vaan.

Pistän kaiken toivoni joulun jälkeiseen elämään. Toki yritän elää tämän syksyn loppuun asti parhaalla mahdollisella tavalla. Ei minulla ole taas hajuakaan siitä, mitä elämälleni ensi vuonna tapahtuu, mutta toivottavasti taas jotakin uutta. Jotakin mielekkäämpää kuin tämä syksy on ollut. Ei sillä, tarkoituksensa ja oma merkityksensä tämän syksyn kärvistelylläkin on, mutta eikö se voisi jo kohta riittää.

2 kommenttia:

terhi kirjoitti...

Ei postauksiesi vire mun mielestä ole ollut väsähtänyt ja valittava. Päinvastoin. Viime aikoina olet postaillut valitettavasti vähemmän, se varmaan johtuu väsymyksestä. Olen monesti ajatellut kuinka raskasta uuden työn aloittaminen on (ja olisi, jos itse pitäisi vaihtaa uuteen paikkaan), ja vielä kahden työn. Joten olet selvinnyt hyvin. Voimia sinulle loppuvuoteen.

Jagdev Kaur kirjoitti...

Kiitos Terhi :)