perjantai 22. marraskuuta 2013

Joogamatto lähti kiertoon



Lueskelen melko säännöllisesti Tori.fi:n ostetaan-palstaa, ja aina välillä sieltä löytyy ilmoitus, jossa joku haluaa ostaa sellaista, mitä minä haluan myydä. Niin kuin nyt jokin aika sitten, kun joku halusi ostaa joogamaton. Vastasin viestiin, sillä kaikista vanhin joogamattoni on vähän turha ja ylimääräinen.

Sovimme ostotapahtuman eiliseksi. Kuljin matto kainalossa asioilla, ja se olisi haluttu ostaa minulta jo matkalla. Mutta en myynyt. Mielessä kyllä kävi, että olisiko pitänyt myydä, mitä jos Tori.fi:n ostaja ei pääsekään tulemaan, tai sattuu jotain muuta. Ja ihan hyvä etten myynyt, sillä kaikki meni niin kuin sovittu oli. Ostaja oli tuttu aamusadhanoista, tosin en heti osannut yhdistää mistä hänet tiesin, jotenkin joogan yhteydestä joo, mutta muuten ei kasvot yhdistyneet oikeaan henkilöön ”väärässä” ympäristössä.

Niin lähti elämäni ensimmäinen joogamatto maailmalle. Se oli jo vanha, mutta hyväkuntoinen ja vähän käytetty. Olen enimmäkseen joogannut paikoissa, joissa ei tarvitse omaa mattoa, ja siksi omani on säästynyt. Ja viime vuosina olen käyttänyt enimmäkseen lampaantaljaa alustana. Silloin kun olen joogannut omalla matollani, olen yleensä vielä suojannut sen pellavapyyhkeellä, koska muovisen maton pinta on jotenkin niin epämiellyttävä. Toivottavasti se palvelee uutta omistajaansa vielä pitkään.


Ei kommentteja: