keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Hoitoa



Kuulkaa minä olen ihan poikki, noin fyysisesti. Enkä mitään kummallista ole tehnyt, tai raskasta. Päinvastoin, olen pötkötellyt jäsenkorjaajan hoitopöydällä ja antanut hänen hoitaa hommat. Ja silti olen hoidon jäljiltä tosi väsynyt, kuin olisin isommankin urakan hoitanut.

Saattaa osaltaan tähän oloon vaikuttaa sekin, että viimeisimmästä hoitokerrasta oli niin kauan aikaa. En ehtinyt käydä korjauksessa syksyllä kertaakaan, kun piti rampata töissä toisella paikkakunnalla. Ja niinä päivinä kun olin etätöissä kotona, jäsenkorjaajanikin oli kotonaan eikä tehnyt töitä ollenkaan.

Ja sitten voi olla, että viimeaikaiset tapahtumat jättivät jälkensä kehoon erilaisina kiristyksinä ja jännityksinä, ja niiden aukeaminen väsyttää. Kyllä, jäsenkorjaaja löysi ihan kummallisia ja minulle täysin uusia paikkoja joita hoitamalla alkoi keho tuntua rennolta taas. Yksi kohta oli palleassa (!); sieltä aukesivat selän puolen lihakset kylkiluiden päältä. Ja oikea lonkka alkoi hoidon myötä liikkua taas melkein normaalisti.

Varasin uuden ajan heti ensi kuun loppuun. Voi olla että silloin saan enempi refleksologista hoitoa kuin jäsenkorjausta. Ihan sama, lopputulos on kuitenkin mahtava, jos ei nyt ehkä kuitenkaan samana päivänä vielä, sillä hoito käy ihan kunnollisesta treenistä. Mutta sitten myöhemmin.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, kenellä käyt jäsenkorjauksessa?

- Riitta

Jagdev Kaur kirjoitti...

Käyn täällä ja useita jäsenkorjaajia kokeiltuani olen hänen hoitoonsa tosi tyytyväinen. Eli voin suositella kaikille.