sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Yhteenvetoa päättyvästä vuodesta



Tähän aikaan vuodesta on tapana tehdä jonkinlaista yhteenvetoa kuluneesta vuodesta. Minusta se on vaikea tehtävä, enkä oikein osaa sanoa kuluneesta vuodesta juuri mitään. Taas yksi vuosi takana. Odotan innolla seuraavaa vuotta, josta näyttää tulevan oikein hyvä.

Sen voisin todeta, että vuoden aikana minusta on tullut kundaliinijoogaopettaja. Sekä virallisesti – olen tehnyt opinnot loppuun ja saanut todistuksen – mutta myös sen puolesta, että olen opettanut useita ryhmiä ja omaksunut joogaopettajan identiteetin. Jos en ihan täydellisesti niin ainakin suurelta osin. Eli sillä saralla on vuodessa tapahtunut aika paljon.

Päivätyön puolella olen kokeillut uutta työtä toisella paikkakunnalla, ja todennut että se ei ole minun paikkani. Työsuhde loppuu samaan aikaan kuin vuosikin. Ja uuden vuoden alussa aloitan työt kotipaikkakunnallani, samassa työpaikassa jossa olen ollut ennenkin, mutta nyt vähän eri tehtävissä. Eli päivätyössäni en ole vuodessa päässyt kovinkaan pitkälle, mutta olen ainakin yhtä kokemusta rikkaampi taas.

Mitäpä muuta? Vai joko tässä olisi kylliksi yhteenvetoa? Ei muuta kuin sydämellisesti tervetuloa vuosi 2013.

Ei kommentteja: