torstai 31. lokakuuta 2013

Sijaistusta



Tänään oli tullut päivän ensimmäinen tekstiviesti puhelimeen klo 5.59. Kollega kertoi sairastuneensa, ja kysyi voisinko sijaistaa hänen kaksi kundaliinijoogatuntiaan. Harmi vaan, etten huomannut viestiä heti aamusta, joten hän perui aamupäivän tunnin. Olisin minä sen voinut pitää, mutta en vilkuillut puhelintani tarpeeksi taajaan, eli olin autuaan tietämätön asiasta. Harvoin minulle viestejä tuohon aikaan päivästä tulee.

Illaksi olin suunnitellut pyykinpesua ja mukavaa yhdessäoloa siipan kanssa. Joka sitten vaihtui joogan ohjaamiseen. Pestään pyykkiä ja ollaan yhdessä vaikka sitten viikonloppuna, nyt naisen on tehtävä mitä naisen on tehtävä.

Itse asiassa minulla on huomennakin tunti. Eli tunteja tulee pidettyä tällä viikolla neljä, mikä on ihan mukava juttu. Mutta sekin on sanottava, että en haluaisi pitää neljää tuntia säännöllisesti joka viikko, päivätyön ohessa.

Ei kommentteja: